En tisdag


Det här är bland annat vad jag har gjort idag - en lista på saker som gör mig glad. Kan ni se vad det står? Bland annat Hillsong. Deras musik får mig alltid på bra humör om jag är nere och på söndag ska jag få lyssna på dem! Det ska verkligen bli så roligt! Något som också är roligt är att Ida kommer upp och gör mig sällskap på konserten, du är så välkommen vännen.

På torsdag börjar Lisa jobba och då kommer mitt jobb börja på riktigt kan man säga.
Hur förbereder man sig inför det? Ingen aning. Imorgon är jag iallafall ledig så då ska jag in till stan och göra lite nödvändigt, bland annat lämna in min mobil som bara krånglar och ta lite sprutor (aj!). Jag kanske kan belöna mig med något fint efteråt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Undrar hur du fick jobbet som barnflicka i Sthlm? Genom vilket företag?

Var det lätt att få?

2011-08-30 @ 20:09:22
Postat av: Sofie

Hej! Jag är inte anställd genom ett företag utan privat. Ett tips är att kolla in sajten grannar.se där familjer som behöver hjälp lägger ut annonser, det var så jag fick mitt jobb. Om det är lätt eller svårt kan jag inte svara på, allting handlar om att man ska fungera bra ihop och att personkemin med familjemedlemmarna stämmer annars blir det nog bara jobbigt. Lycka till!

2011-08-30 @ 20:35:33
URL: http://sofieisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0