En som försöker hinna med

Är fortfarande hemma i Smålandsstenar och försöker göra det bästa av tiden här nere. Det är så mycket som ska hinnas med när man är nere, träffa massa vänner - både gamla och nya, farmor, mormor osv. Jag förstår att mamma inte tycker att jag har tid för henne. Det går i ett så att säga.

Jag ska också erkänna att det är med blandade känslor jag åker upp till Stockholm igen.
Jag trivs jättebra där uppe men jag trivs också väldigt bra här hemma. Det blir en så konstig omställning när man kommer hem och återgår till sitt "gamla liv" för att sedan slungas ut ur det och åka upp till sitt "nya liv" i Stockholm. Men innan jag är tillbaka i Stockholm blir det ett stopp i Västerås - nytt år coming up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0