En nystart

Jag heter Sofie och bor i ett litet litet samhälle i Småland. Den första juni tog jag studenten vilket innebär många förändringar i mitt liv. I mitten av augusti flyttar jag till Stockholm för att jobba som barnflicka och känna på livet i en storstad. I den här bloggen kommer jag skriva om min vardag, förhoppningsvis både häftiga och mindre häftiga saker.

Mina vänner står mig väldigt nära, speciellt de sex tjejer som jag har hållt ihop med de senaste åren. Förra hösten splittrades vi då några började plugga på högskolan och i och med det flyttade till annan ort. För att hålla koll på varandra startade vi en blogg - www.vbtg.blogg.se den uppdateras flitigt så gå gärna in där och kika tills dess att jag har fått ordning på den här bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0