Lite av helgen

I fredags när jag lämnade Viola på Lisas jobb möts jag av en underbar överraskning. Lisa säger att hon ska gå och hämta någonting och bakom knuten dyker helt plötsligt Emelie fram. Jag blev glad! Jag hade planerat att åka till Gröna Lund och lyssna på Veronica Maggio tillsammans med Josefine och Lena och de planerna tyckte Emelie verkade trevliga så vi åkte hela gänget till Grönan. Lyssnade på en grymt bra konsert som avslutades med fyrverkerier. Efteråt tog vi en promenad in mot stan, letade oss fram till 7 Eleven och köpte varsin stor godispåse innan vi satte oss på tåget och så småningom skildes åt.

På lördag "morgon" när jag och Emelie hade gått upp gick vi ner till ett supermysigt café här nere vid vattnet. Vi satt och pratade om livet med en god dricka i handen och vädret var precis som det ska en höstdag - kallt men soligt. Framåt eftermiddagen åkte vi och kollade på Lidingöloppet och där släppte jag av Emelie för att sedan åka vidare till mina kusiner inne i stan som bjöd på Kräftskiva.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0