Snorigt men okej

Idag har jag lekt med en snorig och något febrig bebis. Lite mer gnäll än vanligt men det har gått bra. Efter förmiddagsluren, mat i magen och lite bus på lekmattan tog vi bilen till Lena där vi bjöds på nybakade äppelmuffins - mums!


Efter jobbet åkte jag direkt till Östermalm för första bibelskolelektionen. Vi var ungefär 40 elever och första kursen som startade idag heter "Jesus, bibeln och du" och den håller på i sju veckor och sedan är det dags för nästa kurs (fyra kurser totalt).
Det ska bli så roligt att få denna undervisning varje måndagkväll. Jag hoppas verkligen att jag ska få lära mig mer samtidigt som jag ska få växa i min tro som jag har på Jesus Kristus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0