Blueberry lifestyle

Idag körde jag och mamma hela vägen ner till Smålandsstenar. Jag sov nästan hela vägen ner och la mig i soffläge så fort vi kom hem. Jag är dunderförkyld och har nog början till lite feber även om inte termometern visar mer än 37,1 grader just nu. Jag försöker få i mig mycket vätska och c-vitamin, är inte alls sugen på att ligga sjuk nu när jag är här hemma.

Igårkväll firades min födelsedag hos kusinerna i Stockholm. Vi åt svamprisotto och fläskfilé (enligt mina önskningar) men för att alla skulle få det de ville ha serverade mamma även Janssons frästelse, korv med bröd och ägghalvor. Lite påskbufé men ändå inte helt.

Den här boken fick jag av familjen Nilsson. Här i finns massor och goda recept på smoothies, bröd och sallader samt lite "pepp-tips" på att leva ett nyttigare liv. Jag ska skrivit tidgare så älskar jag Mc Donalds och smågodis men man kan ju variera det med lite rawfood vetja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0