En dag i april

Just nu är mamma uppe i Stockholm på besök. Idag har vi gått på stan hela dagen i jakt på födelsedagspresenter. Vi åt lunch på kungliga dramaten vilket var supergott och lite bättre standard än Mc Donalds som det annars blir om jag får bestämma. Imorgon ska jag jobba också sen tar jag påskledigt i nästan en vecka, det ska bli så skönt att åka hem till Smålandsstenar och koppla av lite.
Här kommer lite bilder från eftermiddagen tillsammans med barnen.




Viola har lärt sig posera framför kameran ordentligt. När vi skrattade åt den här bilden blev hon snäppet vassare på resterande bilder jag knäppte på henne.


En charmig liten prinsessa det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0