Några timmar i Jönköping

Här var det dålig uppdatering men det händer tyvärr inte så mycket värt att skriva i mitt liv just nu. För det mesta jobbar jag och när jag är ledig bara rusar tiden iväg. Snart har jag varit hemma i Småland i fem veckor och snart är det bara två veckor kvar tills jag åker upp till Stockholm igen. Tiden går så otroligt fort och man hinner sällan med så mycket som man vill.
Jag och Emelie passade ändå på att utnyttja tiden igår. När jag slutade jobbet vid tvåtiden åkte vi till Jönköping. Vi satte oss och fikade i stan med Josse när vi kom dit. Solen tittade fram och det var riktigt trevligt att sitta och dricka lite kaffe i bara linne i annars så kalla Jönköping. Efter fikapausen åkte vi hem till Josse (som för övrigt bor superfint) och lagade lite mat.

Kvällen avslutade jag och Emelie hos ett par nyfunna tjejkompisar i Jönköping med te och skratt in på sena natten. Idag hann vi med lite strosande på stan innan det var dags att åka hem och jobba igen.
En skön paus i vardagen helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0