Jul på Persikovägen

Idag firade vi julafton på Persikovägen för första gången. Under hela min uppväxt har vi firat hemma hos min farmor i Reftele och idag blev det något helt nytt hemma på Persikovägen istället. Något som också var nytt var ju att lilla Axel var med och firade jul för första gången.
 
Vi doppade i grytan, kollade på Kalle och öppnade klappar innan Carro, Martin och Axel åkte vidare till Gislaved. Vi andra åkte till farmor och önskade god jul och sedan åkte vi hem och åt kvällsmat. Julgröt, köttbullar, prinskorv och annat smått och gott. Kvällsmålet är helt klart mitt favoritmål på julafton men det är klart, allting hör till. Ingen jul utan skinka, köttkorv, grönkål och allt det andra.
Jag har haft en fantastiskt mysig dag med familjen.
Det är det viktigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0