Chanel


Häromdagen strosade jag runt på stan, lite extra lycklig med denna påse i handen.
Jag kände att det var dags att unna mig något riktigt fint så Chanel fick det bli...

Skämt! Påsen innehöll mina nya glasögon, som inte är Chanel heller för den delen utan de andra påsarna var helt enkelt slut. Men med en sådan luxurös (eget påhittat ord?) påse kunde jag inte annat än att drömma mig bort lite.

Ni vet onsdagar är ju lite av toppen på veckan, jag är iallafall oftast väldigt glad då. Hälften av veckan har gått och livet brukar kännas ganska bra. I mina drömmar då så kommer min man hem från jobbet en onsdagskväll (jag är ett big fan av vardagslyx) med en sådan här påse till mig. Ingen speciell anledning bara "Jag-svängde-förbi-affären-för-att köpa-med-mig-något-fint." Men tills det inträffar har jag iallafall en påse...

Säg mig, har jag för stora drömmar?


Kommentarer
Postat av: Clary&Bernt

Neeejdå inte alls!!! Utan drömmar "torkar" man bort!!

2012-02-14 @ 12:09:12
Postat av: sessa

Inget är för stort, men din blivande man bör vara rätt förmögen! haha

2012-02-14 @ 12:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0