It's friday

Nu är det återigen helg. Jag har skrivit dugga idag och har inte hunnit reflektera över att denna vecka faktiskt också snart är slut förrän jag var färdig i skolan klockan fyra i eftermiddags. Känner mig väldigt trött i huvudet så idag blev det hemmakväll med mig själv.
Imorgon ska jag åka till Enköping för att kolla festlokal och kyrka till Ebba och Oscars bröllop. Massa massa bröllopsplanering imorgon helt enkelt och sen kyrka på söndag.
Förra helgen hade jag och en kompis som heter Johanna lite födelsedagsmiddag på en restaurang här i stan. Vi blev över 30 personer och det var så trevligt! Så trevligt att jag glömde bort att ta kort. Hann dock ta två stycken i slutet av kvällen på ett gäng väldigt fina tjejer. Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0