Heaven on earth

Nu var det längesedan jag skrev någonting här igen. Jag mår superbra och livet rullar på. Jag jobbar, pluggar, kyrkar osv och stormtrivs i min nya lya.
 
Tänkte att jag måste visa er lite bilder från förra helgen då jag och var med två blivande brudar, Ebba och Karolina, på bröllopsmässan på Grand Hotel i Stockholm. Det var väldigt roligt och inspirerande. Man fick goodie-bags från nästan alla utställare och de flesta innehöll en chokladbit och massa broshyrer och lappar, inte så rolig med andra ord. Vi åt så sjukt mycket godis att jag hade ont i magen flera dagar efteråt. Ladurée bjöd på macrones (jag åt 4 st!), det fanns en chokladfontän där man doppade marshmallows och mycket mycket annat. Heaven on earth helt enkelt!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Du tränar ju också, verkar som du minst har 30 timmar per dygn numera, kyrkar? Ett nytt ord eller? kram mamma

2013-02-04 @ 13:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0