Fredag

Första riktiga jobbveckan är avslutad. Har jobbat heltid denna veckan eftersom skolan inte börjat än och när jag lämnade kontoret 16.30 idag hade jag sånt otroligt skön känsla. Åkte raka vägen till affären, handlade lite gott och sedan åkte jag till gymmet. Vad hände där liksom? Åkte i alla fall hem och lagade mat efteråt och nu har jag smällt i mig resterna av en Ben & Jerrys så ni behöver inte vara oroliga att jag blev av med några kalorier.
 
Ligger just nu bara hemma och kollar på tv och nuter av att bara ta det lungt. Det har varit en väldigt hektisk vecka både innanför och utanför jobbet så nu blir det relax hela helgen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ska du ta det lugnt? Tror nog inte på det

2013-01-12 @ 07:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0