Mitt i flytten

Nu är jul och nyårsfirandet hemma i Småland över och i tisdags gick flyttlasset upp till Stockholm. När vi kom fram till mitt nya boende drabbades jag av magsjuka och var inte på benen förrän onsdag eftermiddag vilket har gjort att onsdagkväll och hela dagen idag har varit väldigt hektiska. Jag har packat upp 50 lådor (känns det som) och hunnit med en rejäl runda på IKEA tillsammans med mamma. Och mitt i allt det här trillar det in jobbmail och brev från SU och allt möjligt... Jag kan säga att stressnivån har varit aningen hög.
 
Måste också i detta inlägg passa på att tacka mamma, pappa och Carro som har åkt med upp för att hjälpa mig att komma i ordning. Jag är oerhört tacksam för den hjälpen ska ni veta. Kram kram
 
 
PS Bilder från mitt nyårsfirande kommer.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad är det för jobb du fått? Så glad för din skull. Lycka till med ditt uppackande :)

2013-01-04 @ 06:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0