Skatter och sånt

Det här är kort och gott mitt liv just nu. Eller nej, jag gör massa annat också men eftersom jag pluggar på heltid och dessutom tycker att det är ganska intressant (de delar jag förstår) så blir det lätt att mycket av min tankekapacitet går till termer inom ekonomi nu. Känns lite underligt måste jag säga. Jag trodde aldrig att jag skulle vilja börja plugga igen efter gymnasiet men 1,5 år var nog en bra paus för mig för att kunna uppta det senare och kunna känna glädje över det.
 
Om dryga tre veckor är det dags för min första tenta och jag känner mig aningen nervös men det är bara att läsa, läsa, läsa och banka lite i skallen så att det går in.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0