Halmstads finest

Nu har hon äntligen kommit! Och nu har jag äntligen fått träffa henne. I fredags åkte jag ner till Borås för att umgås med VBTG-gänget över helgen. Passande nog ska jag jobba i Göteborg måndag och tisdag vilket också gav mig möjligheten att ta en snabbvisit förbi Halmstad för att träffa det nyaste tillskottet i familjen.
Sötnosen!
 
 
Fick också träffa min lilla favorit Axel. Han har blivit så stor! Springer runt och pratar. Märker verkligen att jag missar mycket när jag bor så långt bort. Svår balansgång det där för jag vill ju vara här nere och inte missa en sekund men samtidigt trivs jag så ofantligt bra uppe i Stockholm. 
 
Nu sitter jag på ett café i Halmstad och väntar på att få tag tåget till Göteborg. Två dagars jobb väntar och jag måste säga att jag aldrig varit riktigt förtjust i Göteborg men hoppas på att staden visar sig från sin bästa sida denna gång!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0