Utanför min port

1 juli flyttade jag från lägenheten i Hamarby Sjöstad till en mindre lägenhet närmre stan, närmare bestämt vid Rådhuset. Det har varit en ganska stor omställning eftersom att jag flyttade från nästan 60 kvm till 23 kvm. Visserligen delade jag den tidigare lägenheten med en kompis men ytan fanns ändå där. Man kan säga att jag fick göra en ganska stor rensning av mina saker innan jag flyttade in på Bergsgatan. Då tyckte jag att det var jätte jobbigt men nu, några månader senare, inser jag att det inte är mycket av de sakerna jag rensade ut som jag saker eller har en behov utav. Slutsaten av detta är alltså att det går fin fint att leva på 23 kvm. 
 
Utanför min port en tidig morgon i September. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du har supermysiga 23kvm

2014-10-20 @ 12:08:53
Postat av: ida

Kul med uppdatering Soffan. Jag är en trogen följare //Idut

2014-10-22 @ 16:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0