Blueberry

Ni som känner mig vet att jag älskar smothies och fruktjuicer i alla dess former. Hallon, mango, blåbär... det vattnas i munnen på mig bara jag tänker på det. Idag när jag var ute och handlade de sista julklapparna svängde jag förbi ett nytt ställe i källaren på varuhuset PUB.

bild: PUB

Blueberry är en butik/ett café med mat och dryck som är väldigt mycket nyttigare än det mesta på ett vanligt café. All mat är rawfood, alltså mat som inte tillagas i högre temperatur än 41 grader. Chockladbollarna är inte vanliga chockladbollar, de är gjorda på blåbär och nötter.
Allting såg så otroligt gott ut, jag längtar verkligen tills jag har vägarna förbi igen. Jag tror jag har hittat ett nytt favoritställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0