Långängens gård

I eftermiddags var jag med mina favorit Lidingö-flickor på Långängens gård. Jag, Josefine och Viola var där och ät lunch en gång för några månader sedan men nu var vi där för att ta del av deras enorma kakbufé. När vi tre umgås är det alltid jag och Josefine som vill att vi ska fika och äta massa gott och Emma säger alltid emot så därför gav vi henne i födelsedagspresent att vi skulle äta kakbufé, egoistisk? Nej nej.



På bordet stod det framdukat med morrotskaka, chokladkaka, hallonpaj, bullar, chockladbollar, kokostoppar, chockladsnittar osv, det tog liksom inte slut.
Allt var supergott och Långängens gård är så mysigt att man skulle kunna sitta där en hel dag och bara mysa. Full poäng till detta höjdarställe och till och med Emma verkade gilla det!


Kommentarer
Postat av: favorit lidingö-flicka nr1

hahaha egoistiskt? nej nej.

2011-12-15 @ 21:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0