Något gick fel

Efter en vecka bestående av sex dagars jobb är man inte så kaxig just nu. Avslutade dessutom med ett 24-timmars pass söndag-måndag så nu ska jag bara vara hemma och vila upp mig (i några timmar iallafall). Har åkt på en ordentlig förkylning som kräver en hel del vila så morgondagen blir lugn och sedan börjar jag jobba igen på onsdag.

Strax efter att bilden i nedanstående inlägg togs gick min kamera sönder. Min kära nikon D40 som varit min vapendragare i många år nu. Jag och mamma ska åka till Gislaved imorgon och se om de kan laga den annars vet jag inte vad jag ska göra. Håll tummarna för att det löser sig annars lär denna bloggen bli väldigt tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0