Familjen på besök

I fredagseftermiddag anlände nästan hela familjen. Killarna åkte ut till kusinernas landställe och vi tjejer hade en tjejhelg inne i stan innefattande god mat, shopping (dock inte för min del) och pyjamasparty. Både fredag och lördag somnade jag oförskämt tidigt och hjälp vad skönt det var! Nu är jag förhoppningsvis utvilad för en ny jobbvecka.









Idag på förmiddagen åkte familjen hem igen. Jag tog en promenad, åkte till Lidingö och städade mitt rum och sedan åkte jag till Göta Lejon där Hillsongs gudstjänst var idag. Underbart möte verkligen och det är så kul att kunna gå till en så bra kyrka, Sarah Kelly var där idag också och spelade en låt - hon var lika bra som alltid.

Tack för en fin helg familjen.
Vi ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0