Mitt i veckan

Har antagligen blivit smittad av lilla Viola som inte varit så pigg de sista dagarna. Ikväll sitter jag nere i mitt rum med raggsockar, halsduk, honungsvatten och halstabletter. Imorgon jobbar jag halva dagen sen ska jag på au pair café och senare faktiskt på hockeymatch (HV-Djurgården). 

Igårkväll hade kyrkan något som de kallade "New to church party". De hade hyrt Coffehouse by George vid Odenplan för fikahäng. Syftet var att prata och lära känna mer människor men också få ett bättre hum om kyrkans värderingar och vad de står för. Jag gick dit tillsammans med Viktoria, en tjej som jag lärt känna på bibelskolan och som ganska snabbt fått en plats i mitt hjärta.

Nu ska jag krypa ner och förhoppningsvis blir halsen bättre tills imorgon, det hade ju varit underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0