Ett litet snedsprång


Idag vaknade jag hemma hos kusinerna inne i stan. Jag började dagen med en promenad, god frukost och sedan en sväng på stan för att inhandla lite nödvändigheter. Är det inte det hela ens lediga dag går ut på? Att göra ärenden. Jag har även ringt nödvändiga samtal till Stockholms universitet och till Vårdcentralen. Nu har jag betat av dagens lista och belönar mig själv med en kopp te och Denise Rudbergs nya bok som jag fått låna av moster Mette. Jag har läst alla böcker av Denise Rudberg och till och med haft ett tio minuter långt föredrag om henne i skolan - så bra tycker jag att hon är. Det är med nöje jag ger mig in i denna bokens värld för att se vad hon lyckats knåpa ihop den här gången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0