Great day

Här var det ingen vidare uppdatering. Har haft Viola fram till idag vid lunch. När jag slutade åkte jag direkt på au pair café i kyrkan. Kul att träffa ett gäng tjejer i samma situation som en själv. Hann även umgås lite med Lena på tågstationen innan vi skulle åt olika håll.

Efter caféet åkte jag in till stan, mötte min kusin vid hennes skola och sen gick vi och fikade (mycket fika denna eftermiddag... opps). Nu sitter vi i deras lägenhet och ska snart gå till friskis på ett spinningpass. Jag sover över här inatt eftersom att jag är ledig imorgon och ändå hade tänkt ta en dag på stan. Au pair-gänget ska träffas och luncha vilket kommer bli toppen! Familjen (den jag bor hos) ska åka till landet över helgen och jag får besök av min kära vän Ebba och Yasmine. Imorgonkväll väntar konsert med The Ark sen får vi se vad resten av helgen har att erbjuda.

Jag har tagit kort på mitt rum så ni ska få se hur det se ut, de kommer förmodligen upp imorgon.
Ha tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0