Suprise!

I torsdags fyllde jag 20 år. Mamma sjöng för mig på morgonen och hade gjort räksmörgås till frukost, kan det bli bättre? Carro och Martin kom hit på eftermiddagen och vi fikade på ananaspaj och bananpaj. Framåt kvällen åt vi mat några stycken på lokala restaurangen Edwins. Jag åt kebabtallrik, eftersom att Stockholm inte har någon riktig kebad att erbjuda får man helt enkelt passa på när man är hemma.

Det blev fredag och jag och Carro åkte först till farmor och sen till mormor för att hälsa på. När vi var färdiga hos mormor bad Carro mig att skjutsa ut henne till min morbror och hans familj ute i Granhult. När vi är framme och jag kliver ur bilen springer mina kompisar och lite släkt ut ur ladan och sjunger födelsedagssången. Jag blev såklart jättechockad och det tog ett tag att landa i tanken att alla var ute i skogen, i Granhult för att fira mig.

Mamma hade ordnat med tipspromenad och vi åt både mat och tårta i lilla torpet i Granhult. Pernilla hade ordnat med musikquiz och killarna hade satt ihop lite tävlingar. Det blev en superlyckad dag och kväll som jag sent kommer glömma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0