Somerset West beachlife

Idag slappade vi hemma vid poolen på förmiddagen och framåt eftermiddagen bytte vi läge och slappade istället på stranden. Jag har bränt mig på ryggen men annars har det gått väldigt bra. Slapp dag = slapp tjej = halvtråkiga blogginlägg. Enjoy!







Precis intill stranden ligger en väg, vanligtvis skulle jag nog tycka att det är ganska ocharmigt (gillade det inte alls i Barcelona) men just här tycker jag det är lite mysigt. Det är ju egentligen perfekt att kunna parkera bilen och bara gå 20 meter ner till vattnet och ta ett dopp.

Förresten vet ni vad den långa slangen på sista bilden är? Alger! Sånna längre och tjockare slangar ligger längst stranden trots att de städar stranden varje dag men jag blev alldeles chockad första gången jag såg dem. Det är annat än algerna vi har hemma i Sverige, det vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0