Inne i stan

Har några bilder att bjuda på men kan tyvärr inte lägga in dem eftersom att internet krånglar. Har fått låna familjens iPad lite så jag kan surfa men jag kan inte lägga in bilder på den så det får vänta helt enkelt. Har haft fullt upp hela dagen idag. Jag och Vilda, 7 år, åkte in till stan för att kolla in en utställning på Nationalmuseet. Besöket inkluderade självklart fika och sen även lite shopping. Det var första gången jag åkte kommunalt in till stan och måste säga att det var super! Först åker man Lidingöbanan (tåg, ca 20 min) sedan byter man till tunnelbana precis efter bron och är inne mitt i city på 10 min - toppen! Har precis varit ute och sprungit (tro det eller ej). Hittade en superfin slinga i skogen precis där vi bor, dessvärre sprang jag vilse precis när det började spöregns så bättre lycka nästa gång får vi nog säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0