Färdig

För 16 månader sedan flyttade jag till Stockholm. Jag hade precis tagit studenten och var så sugen på att testa något nytt samtidigt som den bekväma personen inom mig tyckte att jag hade det bra hemma i Smålandsstenar och kunde vara nöjd med det. Jag är glad att jag inte lyssnade till den rösten. Jag flyttade till Stockholm augusti 2011 för att jobba som barnflicka hos familjen Gunnarsson på Lidingö.
Jag flyttade hemifrån för första gången och självklart innebar det mycket blandade känslor men jag har ändå, från start haft en speciell kärlek till Stockholm och alltid känt mig hemma där.
Igår hade jag min sista dag hos familjen och det var både jobbigt och skönt. Jag har känt ett bra tag att det är dags att gå vidare och göra någonting annat men det innebär självklart inte någon flytt bort från Stockholm. 
 
Stort tack till fina barnen såklart som gett mig så mycket kärlek och värme och även ett stort tack till Lisa som har trott på mig och hjälpt mig att tro på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0