Giraffe house

Som sagt, giraffe house visade sig inte vara det det utgav sig för att vara men trevligt hade vi ändå, det fanns ju andra djur att titta på! När vi först kom dit kollade vi på en reptilshow där vi i publiken fick hjälpta till. Jag var först upp och han bad mig bara hålla fram händerna så skulle jag snart få mig en överraskning. Jag bönade och bad om att det inte skulle ha någonting med ormar att göra och det hade det som tur var inte. Han la en stor plastspindel i händerna på mig (se reaktion på bilden nedan). Det tog faktiskt några millisekunder innan jag förstod att den inte var riktig. Jag hann till och med tänka: Okej, det här fixar jag. Det här går.
Vad som bör tilläggas är att djuret som lades i min hand andra gången var ett livs levande djur, världens minsta sköldpadda. Då var jag lugn.











Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahahah den minen alltså soffan, den minen...

2012-03-07 @ 09:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0