Början på någonting nytt

Idag är början på någonting nytt. Jag har precis varit på Södertörns högskola för upprop till min nya kurs, Företagsekonomi A. Ny skola, ny klass, nytt allt. Man måste verkligen lära sig att vara anpassningsbar när man gör som jag och läser fristående kurser. Så fort man börjar känna sig trygg där man är börjar någonting annat men jag är överlag ganska dålig på att känna mig bekväm med det så det är superbra för mig att öva mig och lära mig. 
 
Första skoldagen börjar på måndag med föreläsning 14-17. Är så tacksam över att jag kom in på denna kurs så jag ser fram emot att se vad den har att erbjuda. 
 
Tills dess massa saker som händer i kyrkan vilket jag älskar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0