ProViva


Har haft en natt som heter duga. Vaknade oräknerliga gånger av att jag mådde illa och halv fem satte det igång. Nu verkar det dock vara bättre. Känner mig lite mörbultad och tom i magen men har fått i mig lite ProViva så snart är jag nog på bättringsvägen. Kunde självklart inte åka till jobbet idag vid halv sju utan fick stanna hemma och sova.

Klockan tre i eftermiddag hade jag tid hos vårdcentralen för att ta första sprutan mot TBC men det fick jag ställa in eftersom att mitt imunförsvar har fullt upp med magen. Anledningen till att jag ska ta den vaccinationen är att det finns väldigt mycket mer fästingar uppe i Stockholm än vad det finns här nere. Det hade inte jag en aning om men det är lika bra att göra som mamma säger så man är på den säkra sidan. Ny tid på tisdag och jag som hatar sprutor - hur ska det gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0